Artikel archief

de allerlaatste

31-05-2014 12:18
Dat was m dan…de laatste week op Bonaire. Ik weet dat ik vorige week heb gezegd dat ik mijn allerlaatste blog vanuit de blauwe vogel zou schrijven. Bij deze kan ik melden dat dat me niet gelukt is. Na 2 van die kleine flesjes wijn na t opstijgen, was ik zo aan t giebelen bij een aflevering van...

laatste weekje

19-05-2014 05:18
Tsja, daar is ie dan.....m'n laatste week.... Vorige blog geëindigd bij de aankomst van Nicole. Ja hoor, weer hopi veel gezelligheid afgelopen 1,5week. Platte humor en gevatte opmerkingen. Ik hou ervan. De dag na aankomst lekker naar een strandje in t zuiden gegaan om even heerlijk in de chillmodus...

pasen, Koningsdag en kerstham....... gewoon, omdat t kan

29-04-2014 02:13
De laatste maand is ingegaan. Nu in de nachtdienst, nog 2 en dan in mei nog 4 late en 3 nachten en dat was t dan…. Wel tussendoor nog training geven en vliegdiensten, dus zal nog wel frequent in FM zijn. M’n vorige blog was eerste paasdag. In de week voorafgaand aan pasen had ik nog een vlucht naar...

Bon Pasku grandi

20-04-2014 19:34
Bon pasku di webu! Jaja, vrolijk Pasen allemaal. Zuster Kaper zit nu heerlijk op d’r porch een blogje te schrijven met op de achtergrond de bekerwedstrijd PEC Zwolle-Ajax. Ik luister ondertussen dus naar Langs de Lijn, want sbs opent niet en fox zegt dat ik buiten Nederland ben en dus niet mag...

nog 6,5 week

11-04-2014 03:03
De laatste weken vliegt de tijd hier. Na het vertrek van pa en ma heb ik veel diensten gedraaid. Zo merk je dat je al weer snel in je gewone ritme komt. Wat ik nu ook begin te merken is dat ik met sommige dingen aan het aftellen ben. Kijken wanneer ik nog een keer kan vissen met de ambu-mannen,...

whoopwhoop, eindelijk!!!!

18-03-2014 15:43
Daar zijn we weer! Het heeft even geduurd, i know, maar er is weer een hoop gebeurd hier op t dushi Boneiru. Ik moest net even m’n vorige blog teruglezen om te kijken waar ik geëindigd was, maar ik weet t weer. Laatste dienst met Rianne gewerkt en ’s middags hadden we haar afscheidsborrel. Deze...

de eerste mensen vertrekken.....

21-02-2014 03:04
De eerste mensen vertrekken….. Weer een redelijk drukke week gehad. Vorige week overdag met de air ambu op pad geweest naar Colombia en Aruba. Redelijk gesloopt toen ik thuiskwam, maar ja, t was popquiz avond en die kan ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Al helemaal niet omdat het Nicole...

tijd gaat snel....

11-02-2014 02:31
Ik kom net terug van de airport. Afgelopen week had ik bezoek van Saskia en Wilma, twee collega’s van de IC van de VU. De dames kwamen om een weekje te genieten van het prachtige eiland. Dat is volgens mij goed gelukt. Ze hebben zelf met de auto veel van het eiland gezien en we zijn de prachtige...

bezoek!

21-01-2014 03:40
Nou m’n eerste bezoek is een feit. M’n vorige blogverhaal eindigde bij ’t zwembad hier, in afwachting van de Bon Tuk, en daarna het ophalen van de dames. Laat ik beginnen bij de Bon Tuk. Oh nee!!!!!! Eerst even een rectificatie op t vorige verhaal, aangezien “de oudste van het stel” mij even op een...

goed begin van t nieuwe jaar

11-01-2014 19:23
Zo hèhè, lekker even bij t zwembad liggen vandaag. Straks met de bon tuk mee en vanavond komen Leonieke en Jolanda aan. Heel veel zin in! Ik heb nu standby dienst voor t vliegen en kan dus toch geen kant op. Mooi de tijd om ff blog bij te werken. Even denken...de vorige was tussen kerst en oud en...