op naar de kerst

09-12-2013 01:59

Reeds drie maanden hier. Al heel veel meegemaakt, maar nog lang niet alles. De feestdagen komen eraan en t blijft gek foto’s van rijp en ruiten krabben tegen te komen, terwijl hier de mussen dood van t dak vallen. Bij de sinterklaas, en vooral de kerst, hoort wat mij betreft toch echt de open haard, pot thee, doodvriezen op de fiets, boom, versieringen en familie. Gek idee dat ik de kerst op die manier ga overslaan. Wel heb ik hier allemaal gezellige mensen om me heen, dus ik zal echt niet de kerst in m’n Remy doorbrengen. Overal kwam je sinterklaas tegen. Bij de DA, bij de softbal. Jaja, en zo ineens is dat ook weer voorbij en vliegen we door naar de kerst. De bomen zijn al in de verkoop en de lichtjes op de boulevard en rotondes zijn ook aangezet. Nogmaals, blijft bijzonder gevoel.

Verder nog erg leuk nieuws: aangezien ik zo happy ben, en hier ook wat op poten probeer te zetten in het ziekenhuis, heb ik een aanvraag gedaan om 3 maanden langer te blijven. Deze is goedgekeurd!!! Ik zal dus eind mei weer naar Nederland komen ipv eind februari. Deze week ook even een echte IC-week gehad. Fijn om weer even die adrenalineprikkel te krijgen en te moeten knallen. Veel gewerkt, 1x naar Colombia en 2x naar Curacao gevlogen!! Ik vind t erg leuk die vliegdiensten, zie de foto’s. Hoop voorbereiding, maar gaat steeds sneller, dus dat is super. Ik had nog een facetime afspraak met een collega ten tijde van een afscheid van een andere collega, zodat ik er toch even bij zou zijn, maar er kwam een spoedvlucht tussen. Tsja, die dingen gebeuren. Die afspraak ging dus niet door....

Ben lekker bezig op de sportschool. Is fijn om ff goed actief te zijn daar. Ik zit ernstig te bedenken wat ik verder nog gedaan heb de afgelopen week, maar t is vooral veel werken en standby staan geweest. Ik heb dus eigenlijk niet zo heel erg veel te melden dit keer. Tsja, die weken zitten er ook tussen ;p Oh nee, ik ben vorige week nog even naar het Gotomeer geweest. Prachtig uitzicht!! Het is aan de zijkant van Washington Slagbaai Park. Mooie route om te rijden en prachtige vergezichten. Veel flamingo’s en mooie kleuren in t water. Ik zou vorig weekend de Brandaris beklimmen(hoogste berg op Bonaire), ware het niet dat mijn wandelmaatje een uur voor vertrek uit de kroeg kwam, haha, niet heel handig, dus toen zijn we maar heerlijk naar Sorobon gegaan om daar van de vrije zondag te genieten. Ach, je kunt t slechter treffen..

Over 1 week met Rianne en d’r gezin 4 dagen naar Curacao. Waarom? Nou gewoon, omdat t kan! Vanaf koog bloemwijk ga je met de trein naar Amsterdam of Alkmaar om te shoppen en vanuit Bonaire ga je naar Curacao. Je bent even lang onderweg, tis alleen iets duurder. Dus even een paar daagjes een buureiland bezoeken en even shoppen. Hier op Bonaire is dat namelijk helemaal niet mogelijk en veel mensen van hier gaan daarvoor naar Aruba. Dat staat voor begin volgend jaar nog in de planning.

Afgelopen vrijdag met een groot deel van het team van de SEH en de special wezen volleyballen. Iemand had uitgevonden dat ze hier bij plaza resort(vd valk) een beachvolley gebeuren hadden. Dus wij die kant op. Komen daar aan: drie mensen aanwezig…..waarvan 2 van de animatie. Wij voorzichtig gevraagd of we wellicht mee konden doen, want we wilden ons niet opdringen…waren maar met z’n 12-en… Haha, nou ze waren helemaal blij met ons. Mooi! Hele leuke avond gehad en t ging nog redelijk ook. Voor herhaling vatbaar!

Net even m’n jurkjes staan passen, want ik heb zaterdag personeelsfeest met een dresscode. Na drie maanden op mn slippers te hebben gelopen, moet ik nu toch echt in t net. Haha, dus Rianne heeft even meegekeken, want ja, San is nu eenmaal niet zo’n jurkjes-meisje en ik had dus even wat advies nodig. Maar t is gelukt. Helemaal zin in. Gezellig. Komende dagen nog veel standby staan en ook gewone diensten.

Op naar de feestdagen!!!