Toppertje

Datum: 14-12-2013 | Door: Niels en Gre

Ha die San,
Even een berichtje vanuit het Zaanse. Dat werd wat ons betreft meer dan tijd. Onwijs leuk om te horen en te lezen hoe goed het jou daar vergaat!! Die beslissing om daar naar toe te gaan is een hele goede geweest. Top hoor lieverd. GA ZO DOOR, het is je meer dan gegund. Dat je er nog eens 3 maanden aan vast plakt betekent ook dat je daar v.w.b. je inzet, kennis en kunde gewaardeerd wordt. De overeenkomst die we met jou hebben is dat we ook peentjes zweten tijdens deze "kerstperiode". Alleen bij ons komt dat doordat de kachel hoog staat en we lopen te pezen door de zaak. Heb Gre ervan nog weten te weerhouden dat ze kerstballen in m'n oren heeft gehangen (2 vind ik meer dan genoeg, 't kan ook te gek), maar of ik ongeschonden door deze periode heen kom... ik weet het niet, ben voorzichtig in deze. Met ons zelf gaat het verder toppie en we horen met regelmaat vanzelfsprekend van vader en moeders hoe het met je vergaat. Lieve schat, onwijs fijne tropische kerstdagen toegewenst met veel zwaar gewonden, hectische, spoedeisende-, heldhaftige- en levensreddende situaties. Je zit daar immers niet vanwege je postzegel verzameling. Dikke xxxxxxies van ons. Niels en Gre

Nieuw bericht